sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

Kolmasosa jäljellä

Heräsinpäs huomaamaan, että jäljellä on enää kolmasosa lomaa. Oikeestaan mulle sopii, oon ihan valmis sitte jo töihin. Onneksi on työ, josta tykkään ja johon on kiva palata. Ja hyvä päästä käyttämään päätä. Lomalla vaivun jotenki puolikoomaan, ku ei tartte ajatella juuri mitää. Nyt oon siinä tilassa, että mulla ei oo mitää käsitystä päivämäärästä, viikonpäivästä tai kellonajasta. Ja se on aika hyvin tällaselta kontrollifriikiltä!! Vrk-rytmiki on keikahtanu ihan päälaelleen, joten kiva elokuussa palata ruotuun!

Odottelen vielä loman viimeisiä reissuja, mutta ajatukset on osittain jo elokuus (mä sitte huonosti osaan elää hetkes...). Elokuu on nimittäin musta sekä kauneimpia että kivimpia kuukausia! Oon aina ollu niitä tyyppejä, jotka on onnessaan ostanu kynät ja terottimet ja uudet kalenterit jo heinäkuus ja sitte hiplannu niitä :P Nyt aattelin elokuussa vaihtaa salia. Nykyseen en oo yhtää syttyny, virhevalinta. Josko paluu vanhaan ois hyvä ratkasu. Kansalaisopiston ohjelmaaki selailin netissä, mutta jotenkaa ei napostele sitoa itteään mihinkää aikatauluihin, työssä riittää tarpeeksi sitä huvia. Kehittelin jo reissua ekan työviikon viikonloppuun pehmeäksi laskuksi. 

Nyt kuitenki auringonpalvontaa, kirjaa ja illalla jalkkisfinaali!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti